Dupa 11 ani, Autostrada Soarelui intra in reabilitare

0

Primul tronson al Autostrazii Soarelui A2, cel dintre Bucuresti si Fundulea, va fi reabilitat in acest an, dupa 11 ani de la deschidere, urmand ca stratul de beton sa fie inlocuit cu unul de asfalt, a anuntat CNADNR.

Acesta este singurul tronson de autostrada din Romania al carui strat de rulare este construit din beton, in prezent fiind si cel mai degradat sector de autostrada.

Lucrarile ar urma sa inceapa in aceasta primavara si sa se finalizeze pana la sfarsitul anului, costul total al proiectului fiind estimat la circa 22 de milioane de euro. Potrivit CNADNR, lucrarile de reabilitare nu vor necesita inchiderea traficului.

“Am facut reparatii si vom continua reparatiile, dar vreau sa va spun ca avem pregatit un proiect de reabilitare a acestui tronson, din beton de ciment. Avem toate aprobarile necesare si solutia va fi pusa in aplicare in acest an. Va fi reabilitat acest tronson, de la Bucuresti la Fundulea, pe ambele sensuri. Solutia aprobata este frezare cu 8 centimetri a betonului de ciment si inlocuire cu asfalt”, a anuntat Florea Dascalu, seful Directiei de Intretinere Drumuri Nationale si Autostrazi din cadrul CNADNR, intrebat cand vor fi astupate gropile de pe acest tronson.

Intrebat daca lucrarile se vor efectua si pe timpul verii, cand traficul pe Autostrada Soarelui este extrem de intens, reabilitarea va fi finalizata pana in vara acestui an, cand traficul se aglomereaza cu turisti care merg spre Litoral, reprezentantul CNADNR a raspuns ca lucrarile vor fi derulate si in vara, dar proiectul ar putea fi incheiat pana la sfarsitul anului 2015.

“Va fi un santier, si lucrarile se vor face sub circulatie, cu asigurarea circulatiei in conditii corespunzatoare”, a spus Dascalu.

Tronsonul Bucuresti – Fundulea al Autostrazii Soarelui a fost deschis in 2004, odata cu cel dintre Fundulea si Lehliu. Tronsonul din beton are o lungime de 26,5 kilometri si a costat 73,8 milioane de euro.

Share.

Adauga Comentariu